Festes i celebracions especials

Els objectius de les festes que celebrem a l'Escola El Polvorí son potenciar el seu caràcter popular i fomentar la participació de les famílies en el fet educatiu mitjançant activitats pròpies de cada festa i fent murals a la classe i a l'escola.
Els membres de la Comissió son els encarregats de l'organització d'aquestes activitats.

Les festes que celebrarem a l'escola són:

El dijous 31 d'octubre els nens i nenes de l'escola celebraran la Festa de la Castanyada.
Serà una gran festa on la que grans i petits s'ho passaran d'alló més bé fent un munt d'activitats.

La celebrarem a l'escola el dia 20 de desembre.

- Veurem l'exposició de treballs dels alumnes i el Pessebre que hem muntat.
- Cantarem i ballarem al Festival Nadalenc.
- Farem el dinar de Nadal, mestres i alumnes tots plegats.
- La cuinera i les monitores preparen pel divendres un dinar especial per acomiadar el 2019.

Aquest curs serà el divendres 21 de febrer.
La desfilada de disfresses serà a partir de les 16h. i després farem la xocolatada.

El dijous 23 d’abril celebrarem la festa dels Jocs Florals a l'escola.

Estigueu atents.
En breu actualitzarem tota la informació.

Estigueu atents.
En breu actualitzarem tota la informació.

festes