Festes i celebracions especials

Els objectius de les festes que celebrem a l'Escola El Polvorí son potenciar el seu caràcter popular i fomentar la participació de les famílies en el fet educatiu mitjançant activitats pròpies de cada festa i fent murals a la classe i a l'escola.
Els membres de la Comissió son els encarregats de l'organització d'aquestes activitats.

Les festes que celebrarem a l'escola són:

El divendres 31 d'octubre els nens i nenes de l'escola celebraran la Festa de la Castanyada.
Serà una gran festa on la que grans i petits s'ho passaran d'alló més bé; fent un munt d'activitats.

La celebrarem a l'escola el dia 21 de desembre.

- Veurem l'exposició de treballs dels alumnes i el Pessebre que hem muntat.
- Cantarem i ballarem al Festival Nadalenc.
- Farem el dinar de Nadal, mestres i alumnes tots plegats.
La cuinera i les monitores preparen pel divendres un dinar especial per acomiadar el 2018.

Aquest curs serà el divendres 1 de març.
La desfilada de disfresses serà a partir de les 16h. i després farem la xocolatada.

Us deixem les consignes d'enguany per celebrar la festa. Recordeu que els nens o nenes que no vagin com marquen les normes de Sa Majestat Carnestoltes tindran el nas pintat de vermell tot el dia!!!

Carnestoltes_2019

El divendres 23 d’abril celebrarem la festa dels Jocs Florals a l'escola.

Estigueu atents.
En breu actualitzarem tota la informació.

El divendres dia 29 de març a partir de les 15'30h vine a l'escola a compartir la classe amb els teus fills/es.
Farem un concert i gaudirem d'una xocolatada per a tothom.

No us ho perdeu!

PO 2019

Estigueu atents.
En breu actualitzarem tota la informació.

festes