Estrelles inactivesEstrelles inactivesEstrelles inactivesEstrelles inactivesEstrelles inactives

Castanayada 2018 - Gimcana. ©Escola El Polvorí Castanayada 2018 - Gimcana. ©Escola El Polvorí

Novembre 2018

Aquest any a la festa de la Castanyada, a l'escola s'ha organitzat una gimcana.🌰🌰
Els nens i nenes de Sisè han fet de monitors en les diferents proves que s'han dut a terme.
Tothom ha participat i ha gaudit, i hem felicitat als de Sisè per la seva bona feina, es veu que són grans!!

Recordeu que a la GALERIA trobareu fotos de totes les activitats, tallers, notícies i celebracions que anem fent a l'escola. Aneu donant un cop d'ull!