Estrelles inactivesEstrelles inactivesEstrelles inactivesEstrelles inactivesEstrelles inactives

Activitats a Sisè. ©Escola El Polvorí Activitats a Sisè. ©Escola El Polvorí

Octubre 2018

Els nois i noies de Sisè tenen les piles ben carregades i ho demostren amb totes les activitats que duen a terme.
Fan l'apadrinament lector amb els nens i nenes de Primer, activitats matemàtiques superinteressants i continuen amb l'activitat d'Educació Emocional.

Recordeu que a la GALERIA trobareu fotos de totes les activitats, tallers, notícies i celebracions que anem fent a l'escola. Aneu donant un cop d'ull!