Què hi ha de nou a l'escola?

Què hem anat a llegir? Tenim material nou? El gat de la veïna s'ha escapat? Hem vist en Superman volant i l'Spiderman per la façana del nostre edifici?
Us farem saber tot això i molt més!
Podreu veure què és el nostre dia a dia, coses que passen, les sortides que fem, activitats extra en horari lectiu, informació que pugui ser interessant i un munt de coses més.
D'aquesta manera, les famílies poden ser conscients del que fem durant la jornada educativa.

Tallers i activitats d'aprenentatge pràctic

L'escola té en compte les necessitats dels seus alumnes i posa al seu abast tots els mecanismes possibles, en quant a ensenyaments i eines, per poder gaudir i aprendre d'una manera correcta amb ells i alhora passar-ho bé i divertir-se.

La secció està feta a mode de blog, perquè sigui fàcil la seva consulta.
En aquest apartat podreu trobar tot el que estem fent durant aquest curs 2018-2019, tant les notícies com les activitats i tallers que realitzem.

Recordeu que teniu dins la secció d'activitats un històric amb el recull de totes les coses que hem estat fent en cursos anteriors.

Desembre 2018

Us deixem uns treballs que van fer els nens de Cicle Inicial amb motiu del dels Alma de Boquerón.🎼📚

Estrelles inactivesEstrelles inactivesEstrelles inactivesEstrelles inactivesEstrelles inactives Propostes de portades
Desembre 2018

Els nois i noies de Cicle Superior han fet unes propostes de portades de CD pels Alma de Boquerón amb motiu del seu concert que van fer a l'escola dies enrera.
Ha estat una tasca interessant i han utilitzat com a eina l'ordinador per fer-les.💻📀🎼

Podreu veure els treballs a la GALERIA DE FOTOS de la web.
A veure quina us agrada més...

Recordeu que a la GALERIA trobareu fotos de totes les activitats, tallers, notícies i celebracions que anem fent a l'escola. Aneu donant un cop d'ull!

Preparant l'hort. ©Escola El Polvorí Preparant l'hort. ©Escola El Polvorí

Novembre 2018

Estem preparant l'hort per poder plantar coses noves.
Alumnes de diverses classes el netejen i preparen la terra poder fer crèixer tot allò que hi plantem.
A treballar s'ha dit! Moltes gràcies a tots!👩‍🌾👨‍🌾

Decorant l'escola per Nadal. ©Escola El Polvorí Decorant l'escola per Nadal. ©Escola El Polvorí

Novembre 2018

A l'escola ja hem començat a guarnir-ho tot pel Nadal que ja s'apropa.
Els nens i nenes de Sisè els tenim guarnint l'arbre.
Quina il·lusió més gran... arriba el Nadal!
🎅🎁👑🎄