Què hi ha de nou a l'escola?

Què hem anat a llegir? Tenim material nou? El gat de la veïna s'ha escapat? Hem vist en Superman volant i l'Spiderman per la façana del nostre edifici?
Us farem saber tot això i molt més!
Podreu veure què és el nostre dia a dia, coses que passen, les sortides que fem, activitats extra en horari lectiu, informació que pugui ser interessant i un munt de coses més.
D'aquesta manera, les famílies poden ser conscients del que fem durant la jornada educativa.

Tallers i activitats d'aprenentatge pràctic

L'escola té en compte les necessitats dels seus alumnes i posa al seu abast tots els mecanismes possibles, en quant a ensenyaments i eines, per poder gaudir i aprendre d'una manera correcta amb ells i alhora passar-ho bé i divertir-se.

La secció està feta a mode de blog, perquè sigui fàcil la seva consulta.
En aquest apartat podreu trobar tot el que estem fent durant aquest curs 2018-2019, tant les notícies com les activitats i tallers que realitzem.

Recordeu que teniu dins la secció d'activitats un històric amb el recull de totes les coses que hem estat fent en cursos anteriors.

Estrelles inactivesEstrelles inactivesEstrelles inactivesEstrelles inactivesEstrelles inactives

De cercavila amb la Marina Polvorina!. ©Escola El Polvorí

Juny 2019

Hem acabat el curs amb la presentació de la nostra gegantona la Marina Polvorina.
Hem fet una cercavila pel barri acompanyats per una fantàstica batucada a càrrec de Unidos de Montjuca.
També ens han acompanyat la cadena de televisió Betevé, el diari La Marina i els representants del Pla de Barris.

Recordeu que a la GALERIA trobareu fotos de totes les activitats, tallers, notícies i celebracions que anem fent a l'escola. Aneu donant un cop d'ull!

Dinar d'acomiadament - Alumnes de Sisè 2018-2019. ©Escola El Polvorí

Juny 2019

Dijous dia 20 vam fer el dinar especial, com cada any, per acomiadar als alumnes de Sisè que l'any que ve comencen nova etapa a l'institut.
Us desitgem el millor i que tingueu molta sort en aquesta nova aventura que comenceu.

Visita del Mag Albert. ©Escola El Polvorí

Juny 2019

El dijous 20 de juny es va transformar en un dia màgic i misteriós... Vam tenir la visita del mag Albert, més conegut com a GAM TARRÉS.🎩🐰
Ens ho vam passar molt bé i la sessió de màgia va ser increible.
Moltes gràcies per la visita i per fer-nos passar un molt bona estona.

Campions de Hoquei - Benjamins i Alevins. ©Escola El Polvorí

Juny 2019

Els equips Alevins i Benjamins de hoquei han guanyat el torneig d'aquest dissabte 15 de juny.
Moltes felicitats als nostres campions!!🏆🥇