Nou curs amb canvis!
Ara podreu trobar les notícies i els tallers en un únic apartat, el DIA A DIA, perquè us sigui més fàcil trobar els continguts.
Esperem que us agradi i ho gaudiu força!

Què hi ha de nou a l'escola?

Què hem anat a llegir? Tenim material nou? El gat de la veïna s'ha escapat? Hem vist en Superman volant i l'Spiderman per la façana del nostre edifici?
Us farem saber tot això i molt més!
Podreu veure què és el nostre dia a dia, coses que passen, les sortides que fem, activitats extra en horari lectiu, informació que pugui ser interessant i un munt de coses més.
D'aquesta manera, les famílies poden ser conscients del que fem durant la jornada educativa.

Tallers i activitats d'aprenentatge pràctic

L'escola té en compte les necessitats dels seus alumnes i posa al seu abast tots els mecanismes possibles, en quant a ensenyaments i eines, per poder gaudir i aprendre d'una manera correcta amb ells i alhora passar-ho bé i divertir-se.

La secció està feta a mode de blog, perquè sigui fàcil la seva consulta.
En aquest apartat podreu trobar tot el que estem fent i més d'aquest curs 2018-2019.

Recordeu que teniu dins la secció d'activitats un històric amb el recull de totes les coses que hem estat fent en cursos anteriors.

Ràtio: 0 / 5

Estrelles inactivesEstrelles inactivesEstrelles inactivesEstrelles inactivesEstrelles inactives

La Marina Viva - Pòsters. ©Escola El Polvorí La Marina Viva - Pòsters. ©Escola El Polvorí

Octubre 2018
UNA IL·LUSTRACIÓ MOLT ESPECIAL...

Us deixem un recull de pòsters que s'han fet a partir del dibuix que es va escollir com a imatge del barri al concurs On ets Marina? celebrat el passat mes de juny.
Us recordem que la guanyadora va ser l'Iris Egea, alumne de la nostra escola.
Estem superorgullosos!

Recordeu que a la GALERIA trobareu fotos de totes les activitats, tallers, notícies i celebracions que anem fent a l'escola. Aneu donant un cop d'ull!

Ràtio: 0 / 5

Xarxes per al canvi 2018. ©Escola El PolvoríXarxes per al canvi 2018. ©Escola El Polvorí

Octubre 2018
ANEM MILLORANT DIA A DIA

De nou tornem amb el projete Xarxes per al canvi i ja hem participat en la primera trobada d'enguany.

Setembre 2018

Us recordem que el començament de les extraescolars és el dia 9 d'octubre.
Vols aprendre diferents tècniques esportives? Doncs vine a divertir-te a l'activitat Multiesport!

Setembre 2018

El dia 9 d'octubre comencem les extraescolars i tornem de nou amb el Hoquei.
Tenim un equip molt potent que està guanyant molts premis. Apunta't a practicar aquest esport d'equip!