Què hi ha de nou a l'escola?

Què hem anat a llegir? Tenim material nou? El gat de la veïna s'ha escapat? Hem vist en Superman volant i l'Spiderman per la façana del nostre edifici?
Us farem saber tot això i molt més!
Podreu veure què és el nostre dia a dia, coses que passen, les sortides que fem, activitats extra en horari lectiu, informació que pugui ser interessant i un munt de coses més.
D'aquesta manera, les famílies poden ser conscients del que fem durant la jornada educativa.

Tallers i activitats d'aprenentatge pràctic

L'escola té en compte les necessitats dels seus alumnes i posa al seu abast tots els mecanismes possibles, en quant a ensenyaments i eines, per poder gaudir i aprendre d'una manera correcta amb ells i alhora passar-ho bé i divertir-se.

La secció està feta a mode de blog, perquè sigui fàcil la seva consulta.
En aquest apartat podreu trobar tot el que estem fent durant aquest curs 2019-2020, tant les notícies com les activitats i tallers que realitzem.

Recordeu que teniu dins la secció d'activitats un històric amb el recull de totes les coses que hem estat fent en cursos anteriors.

Estrelles inactivesEstrelles inactivesEstrelles inactivesEstrelles inactivesEstrelles inactives

Xerrada 23 d'octubre: Videojocs. ©Escola El Polvorí

Octubre 2019

La xerrada per les famílies sobre els Videojocs que vam fer el passat dia 23 d'octubre va ser tot un èxit!🎮

Recordeu que a la GALERIA trobareu fotos de totes les activitats, tallers, notícies i celebracions que anem fent a l'escola. Aneu donant un cop d'ull!

Octubre 2019

Aquest curs celebrarem l’arribada de la tardor amb una sortida de tota l’escola a Can Miravitges.🍂🍁
El proper dia 6 de novembre, tots els nens/es de P3 a Sisè curs, podran gaudir d’un dia en la natura.

Us deixem el document amb tota la informació.

Octubre 2019

Nova xerrada per les famílies sobre els Videojocs.🎮
Serà molt interessant i us ajudarà a resoldre dubtes que pugueu tenir envers aquest món.
Us esperem!

Tastets d'extraescolars. ©Escola El Polvorí

Octubre 2019

Dimarts dia 8 d’octubre queda´t al tastet de futbol i beisbol!
Farem l'activitat de 16'30 a 17'30h.
No t'ho perdis!⚽️⚾️