Direcció

L'equip directiu està format per professors i personal atén a les necessitats de l'alumnat i del centre, pendent sempre de millorar dia a dia.

Composició de l'Equip Directiu
    La Directora:
    Diana Seras Lorenzo
    La Cap d’estudis:
    Mª Ángeles Ruiz Blázquez
    La Secretària del centre:
    Marta Torrent Sánchez
    Composició de l'Equip de Coordinadors
    Educació Infantil:
    Patrícia Romeu Freixinet
    Educació Primària:
    Marc Ferrer García
    Informàtica:
    Marta Sevilla García
    Lingüística:
    Patrícia Romeu Freixinet
    Riscos Laborals:
    Marc Ferrer

Comencem un nou curs
Durant el nou curs escolar 2018-2019, que iniciem ara amb molta il·lusió, esperem assolir els objectius que ens hem proposat i treballar sempre pensant en els nens i nenes que dia rere dia arriben a l’escola amb ganes d’aprendre, de descobrir el món i compartir les seves experiències amb companys i mestres.

D’aquí a no res començaran les activitats extraescolars, el curs de natació, el campionat de Hoquei, les trobades amb les famílies i tot un seguit d’activitats que no persegueixen altra cosa que fer de l’Escola El Polvorí un espai d’aprenentatge i convivència.

Amb aquest esperit, des de la direcció , encoratgem a tots els que treballen per fer-ho possible i donem una especial benvinguda a nens i nenes com així també a les famílies que confien en nosaltres per acompanyar els seus fills en el procés d’ensenyament - aprenentatge.

Que tinguem tot plegats un bon curs!
LA DIRECTORA