Al menjador mengem com a casa

Un any més l’escola continua la seva tasca en la gestió d’aquest servei.
Tenim una cuinera i tres monitores que s’encarreguen de servir als alumnes al menjador i de la seva vigilància al pati.

El menú de l’escola està elaborat per una dietista del Departament de Dietètica i Nutrició de l'escola i es prepara totalment a les nostres instal·lacions. Es tracta d’un menjar variat i equilibrat. Per això es important que els nens mengin tot el que els oferim.

Alumnes de P3.
    Tenim habilitada una sala especial per atendre als alumnes de 3 anys.
    En aquesta sala dinen, fan la migdiada i juguen, atesos per una monitora.
    Diàriament s’informa a les famílies del dinar i del descans dels seus fills.
    Alumnes de P4 fins a Sisè.
    Dinen en dos torns.
    A tenir en compte:
  • Els/les alumnes del menjador no poden sortir del recinte escolar.
  • Els/les alumnes són atesos per les monitores de menjador, responsables d’aquesta activitat vetllant pels hàbits alimentaris: la correcta utilització dels coberts, gots, tovallons i del fet de menjar de tot.
  • En el cas que un alumne/a no pugui menjar algun aliment, o hagi de fer dieta, ha de comunicar-ho a secretaria.
  • Els rebuts de menjador es cobraran cada dos mesos i variaran segons el número de dies en que s’hagi utilitzat aquest servei.
  • Els alumnes que puntualment es quedin a dinar han d’abonar el preu de menjador el mateix dia que l’utilitzen.

Informació Important
- L'inici del menjador escolar serà el dia 13 de setembre.
- Les famílies que han sol·licitat beques de menjador poden consultar si els hi han estat atorgades al taulell d’anuncis de l’escola.
- Els rebuts de menjador es passaran cada 2 mesos.
- El menú el podeu descarregar des d'aquí o veure'l al taulell d’anuncis.
- Tots els pagament es faran per banc o a secretaria.
- Tots els alumnes porten a final de trimestre un informe de menjador.
- A l’inici del curs rebreu un full amb el menú mensual i informació sobre el nombre de racions complementàries pel sopar setmanal de dilluns a divendres i dues recomanacions.

Comencem de nou amb la campanya de consum de fruita
A L'ESCOLA LA FRUITA ENTRA SOLA

Campanya fruita a l'escola. ©Escola El Polvorí

L'objectiu d'aquest programa és promoure entre els nens hàbits de consum saludables.

A l'escola farem diferents activitats relacionades amb aquest programa. Una setmana al mes i durant tres dies repartirem fruita del temps, segons l'estació, i els alumnes esmorzaran aquestes fruites, amb la qual cosa no cal, que aquests dies portin l'esmorzar habitual.
Us anirem dient quins dies són els que es repartiran aquests productes tan aviat com ens ho comuniquin a nosaltres.

Esperem que sabreu valorar la importància d'aquesta campanya que vol millorar els hàbits saludables entre els més petits.