Llibres i material escolar

L’escola facilitarà als alumnes tots els llibres de text, una samarreta esportiva, l’agenda escolar, la carpeta i les llibretes necessàries una vegada que s’hagin pagat les quotes per aquest concepte i que aquest curs són de 130€ (es pot pagar en dos terminis i és imprescindible el pagament del primer termini per l’entrega de material).

Equipament esportiu

Aquí tenim l'equipament esportiu pel curs. Es podran adquirir a la secretaria de l'escola.
Els preus són els següents:

• Jaqueta xandall: 17 euros
  • Pantaló xandall: 11 euros
  • Samarreta màniga llarga: 8 euros
  • Samarreta màniga curta: 8 euros
  • Pantaló d'estiu: 8 euros

Ja podeu fer l'encàrrec. I al setembre... tots d'estrena!

Als nens i nenes d'Educació Infantil l'escola els hi dona la bata.

L'equipació per fer esport de l'Escola El Polvorí L'equipació per fer esport de l'Escola El Polvorí L'equipació per fer esport de l'Escola El Polvorí L'equipació per fer esport de l'Escola El Polvorí

Recordeu que l’equipament esportiu s’ha de portar per les activitats d'Educació fícica, Piscina i sortides organitzades per l'escola.