Horari Escolar

L’horari escolar pels alumnes durant el Curs 2019-2020 serà el següent:

• MATÍ
    De 8'30 a 13h. Activitats reglades.
    De 13 a 15h. Menjador Escolar.
  • TARDA
    De 15 a 16'30h. Activitats reglades.
  • PATI
    L’horari de pati és de 10'30 a 11h.

Els pares dels nens/es de P3 tindran flexibilitat horària el primer dia de classe per poder portar el seu fill/a més tard o poder endur-se’l una mica abans per tal d’afavorir l’adaptació a la vida escolar.

Secretaria

L'horari de Secretaria és des de les 11'30h. fins a les 13'00h. els dimecres i dijous.

Objectes trobats

Si heu perdut algun objecte personal (bata, jaqueta, ulleres, motxilla, etc.) pregunteu a la conserge.
Si trobeu algun objecte que no és vostre, porteu-lo a la consergeria.
La conserge recull els objectes perduts i us informarà dels que s’han trobat.

IMPORTANT
Recordem la importància d’assistir regularment a classe i de ser puntuals. En el cas de no poder assistir o arribar tard s’ha de justificar per escrit.
Preguem a les persones que venen en cotxe, el deixin a l’alçada dels vestidors i sempre traient la clau.
És convenient que tot l'equip d'ús personal estigui marcat amb el nom de l'alumne