Sortides educatives

Puntualment l'escola organitza sortides de caire educatiu i pedagògic per tal d'enriquir les experiències i vivències de l'alumnat.

Alguns apunts sobre la normativa d'enguany respecte a les sortides:

• Les coordinadores pedagògiques comunicaran a l'Equip Directiu les sortides a fer durant el curs a fi i efecte de ser incloses en aquest Pla Anual i ser aprovades pel Consell Escolar.
  • El Consell Escolar ha aprovat que una mateixa sortida pugui canviar de dia per motius meteorològics o d'organització per part de l'entitat amb la qual s'ha concertat.
  • Els preus que figuren en aquesta programació són aproximats i poden modificar-se en funció de les variacions que es puguin produir.
  • Les sortides que puntualment es facin i que no estan incloses en aquest Pla Anual, seran comunicades a la direcció del centre, que donarà el seu vist i plau, si ho creu oportú, i ho comunicarà a la següent reunió de Consell Escolar que es dugui a terme.
  • El claustre ha aprovat fer una sortida de tres dies i dues nits per l’alumnat de Sisè com a viatge de final d’etapa.

Sortides educatives. ©Escola El Polvorí

En breu us informarem sobre les sortides programades per aquest curs 2018-2019