Piscina. Tots a l'aigua!

Perquè els alumnes puguin fer altres activitats, a més de les que es plantegen com a tallers i sortides, disposem del curs de natació, que es realitzen fora de les instal·lacions de l'escola en horari escolar, i que pot resultar força interessant per tots.

Us informem que a partir del proper mes d'octubre, durant el curs escolar, els alumnes de P5 i tots els de Primària, realitzaran les classes de natació al PISCINES BERNAT PICORNELL, en horari escolar i amb professorat especialitzat.

Els alumnes hauran de pagar una única quota de 90'00€. Es podrà fer efectiu a secretaria en un únic pagament o fraccionat en dues quotes: una de 45'00€ fins el 27 d’octubre i la segona de 45'00€ fins el 26 de gener.

Us recordem que aquest dia els nois/es hauran de portar una bossa d’esport amb:

• Banyador
  • Gorra de bany
  • Tovallola o barnús
  • Xancletes
  • Calçotets / Calces
  • Pinta o raspall pel cabell
  • Bossa de plàstic
Activitats aquatiques per tots al CLUB NATACIÓ MONTJUÏC. ©Escola El Polvorí

Tots els alumnes, excepte per prescripció mèdica, aniran a natació.
Agrairem a tots aquells que vulgueu fer l'activitat ens envieu l’autorització a l’escola el més aviat possible.
La podeu descarregar aquí.

Volem recordar-vos que els dies de piscina que plogui o amenaci pluja han de portar abrics impermeables o bé un paraigües.
Gràcies per la vostra col·laboració.