Tallers i activitats d'aprenentatge pràctic

L'escola té en compte les necessitats dels seus alumnes i posa al seu abast tots els mecanismes possibles, en quant a ensenyaments i eines, per poder gaudir i aprendre d'una manera correcta amb ells i alhora passar-ho bé i divertir-se.

En aquest apartat podreu trobar tots els tallers des de l'any 2013 al 2017.

Ràtio: 0 / 5

Estrelles inactivesEstrelles inactivesEstrelles inactivesEstrelles inactivesEstrelles inactives
Teatre - Tercer curs. ©Escola El Polvorí
Juny 2018

Els nens i nenes de tercer curs representen l'obra El flautista de Hamelin als més petits de l'escola..

Recordeu que a la GALERIA trobareu fotos de totes les activitats, tallers, notícies i celebracions que anem fent a l'escola. Aneu donant un cop d'ull!

Tallers amb els petits. ©Escola El Polvorí
Juny 2018

Durant el mes de maig hem fet un munt de tallers amb els més petits de l'escola.

Teatre - Quart curs. ©Escola El Polvorí
Juny 2018
Treballem amb entitats del barri

Els nens i nenes de Quart curs fan teatre amb la col·laboració del Teatre dels Sentits.

Jocs lingüístics - Segon curs. ©Escola El Polvorí
Juny 2018

Els nens i nenes de segon aprenen jugant la llengua castellana.