Què hi ha de nou a l'escola?

Què hem anat a llegir? Tenim material nou? El gat de la veïna s'ha escapat? Hem vist en Superman volant i l'Spiderman per la façana del nostre edifici?
Us farem saber tot aixó i molt més!
Podreu veure què és el nostre dia a dia, coses que passen, les sortides que fem, activitats extra en horari lectiu, informació que pugui ser interessant i un munt de coses més.
D'aquesta manera, les famílies poden ser conscients del que fem durant la jornada educativa.

La secció està feta a mode de blog, perquè sigui fàcil la seva consulta.
En aquest apartat podreu trobar el dia a dia del curs 2018-2019.

Estrelles inactivesEstrelles inactivesEstrelles inactivesEstrelles inactivesEstrelles inactives

De cercavila amb la Marina Polvorina!. ©Escola El Polvorí

Juny 2019

Hem acabat el curs amb la presentació de la nostra gegantona la Marina Polvorina.
Hem fet una cercavila pel barri acompanyats per una fantàstica batucada a càrrec de Unidos de Montjuca.
També ens han acompanyat la cadena de televisió Betevé, el diari La Marina i els representants del Pla de Barris.

Recordeu que a la GALERIA trobareu fotos de totes les activitats, tallers, notícies i celebracions que anem fent a l'escola. Aneu donant un cop d'ull!

Dinar d'acomiadament - Alumnes de Sisè 2018-2019. ©Escola El Polvorí

Juny 2019

Dijous dia 20 vam fer el dinar especial, com cada any, per acomiadar als alumnes de Sisè que l'any que ve comencen nova etapa a l'institut.
Us desitgem el millor i que tingueu molta sort en aquesta nova aventura que comenceu.

Visita del Mag Albert. ©Escola El Polvorí

Juny 2019

El dijous 20 de juny es va transformar en un dia màgic i misteriós... Vam tenir la visita del mag Albert, més conegut com a GAM TARRÉS.🎩🐰
Ens ho vam passar molt bé i la sessió de màgia va ser increible.
Moltes gràcies per la visita i per fer-nos passar un molt bona estona.

Campions de Hoquei - Benjamins i Alevins. ©Escola El Polvorí

Juny 2019

Els equips Alevins i Benjamins de hoquei han guanyat el torneig d'aquest dissabte 15 de juny.
Moltes felicitats als nostres campions!!🏆🥇