Festes i celebracions especials

Els objectius de les festes que celebrem a l'Escola El Polvorí son potenciar el seu caràcter popular i fomentar la participació de les famílies en el fet educatiu mitjançant activitats pròpies de cada festa i fent murals a la classe i a l'escola.
Els membres de la Comissió son els encarregats de l'organització d'aquestes activitats.

Les festes que celebrarem a l'escola són:

El divendres 31 d'octubre els nens i nenes de l'escola celebraran la Festa de la Castanyada.
Serà una gran festa on la que grans i petits s'ho passaran d'alló més bé; fent un munt d'activitats.

La celebrarem a l'escola el dia 22 de desembre.

- Veurem l'exposició de treballs dels alumnes i el Pessebre que hem muntat.
- Cantarem i ballarem al Festival Nadalenc.
- Farem el dinar de Nadal, mestres i alumnes tots plegats.
La cuinera i les monitores preparen pel divendres un dinar especial per acomiadar el 2017.

La comissió de festes s'ha reunit i ha organitzat les activitats per la festa que aquest curs serà el divendres 9 de febrer de 15 a 17h.
Tots els nens i nenes ens disfressarem de personatges de dibuixos animats.
Primer realitzarem una rua pel barri i després xocolatada a l'escola.

- La classe de Sisè ajudarà a fer una pancarta per a la rua: Escola El Polvorí Carnestoltes 2018
- Col·locarem el Rei Carnestoltes a l'entrada de l'escola
Aquest dia passarem per les classes uns missatgers del Rei Carnestoltes per anunciar les consignes de la setmana que les trobareu al PDF apuntades.
- Els nens o nenes que no porten la consigna tindran el nas pintat de vermell tot el dia!!!

El divendres 21 d’abril celebrarem la festa dels Jocs Florals a l'escola a partir de les 16h.
Esteu tots convidats! No hi falteu!

Des d'aquí podeu veure la revista que hem fet aquest any amb Prezi:

El dia 9 de març a partir de les 15h i fins les 17h vine a l'escola a compartir la classe amb els teus fills/es.
Farem una xocolatada per a tothom i tindrem en concert a l'Escola de rock!.

No us ho perdeu!

PO 2018

Comiat dels alumnes d'últim curs de Primària
Data: 22 de juny

Festa de Final de curs
Data: 23 de juny

Acomiadarem als alumnes de Sisè.
Farem un dinar amb tota la comunitat educativa per dir Adéu! al curs que deixem enrera i Fins l'any que ve! a tots els alumnes que continuaran estudiant amb nosaltres.

festes