Concursos als que ens presentem

Cada any l'escola ofereix als alumnes la possibilitat d'inscriure's a concursos organitzats per diferents associacions i estaments públics.
És una manera molt divertida d'aprendre coses noves i de posar en pràctica el que aprenen a l'escola.

A més d’aquests concursos que ja formen part de la tradició de l’escola, també participem puntualment en d’altres com ara:

• De tipus literari, creació de contes, etc.
  • Mostra de vídeos.
  • The Fonix, concurs de Llengua Anglesa a Catalunya.
  • Projecte d'Anglés e-Twinning:”Som iguals però diferents” on la nostra escola col·labora amb una altra de Polonia. e-Twinning és un projecte que inclou un pla detallat d’activitats per als 4 mesos de col·laboració amb socis estrangers: objectius específics, tasques i exercicis per als estudiants. La finalitat del projecte és la comunicació oral i escrita en anglès i conèixer diferents formes de vida.